Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, u saradnji sa Lilium Digital Communication, organizirala je seminar na temu “Programmatic marketing”. Seminaru, održanom 18.04.2019. godine u prostorijama Privredne komore Kantona Sarajevo, prisustvovalo je 75 učesnika iz privatnog i javnog sektora.

Programmatic oglašavanje, kako je istaknuto ,vrsta je online promocije koja u prvi plan postavlja jasno definirane i mjerljive ciljeve oglašivača i koristeći podatke iz kampanja unapređuje promociju u realnom vremenu. Google Marketing Platforma je jedina opcija za programmatic na našem tržištu obzirom na preferencije naših online medija i činjenicu da je Google prvi izbor za monetizaciju domaćih online medija kao i činjenicu da korisnici u BiH predominantno koriste Googleove servise kao što su Android, YouTube, Chrome, GMail i sl. Programmatic oglašavanje targetira dodatnih oko 80 oglašivačkih mreža i time daje najveći online doseg.

– Iako je “Programmatic marketing” alat koji se najviše koristi u razvijenim zemljama, nastojanje VTK BiH u edukativnom smislu je praćenje trendova u ovoj oblasti s ciljem infomisanja naših članica. Cilj ove edukacija je upoznati privredne subjekte u Bosni i Hercegovini sa naprednijim načinima komunikacije, mogućnostima programmatic oglašavanja i pokazati uspješne studije slučaja online promocije, kazala je direktorica Sektora za edukaciju dr.sci. Elma Kovačević-Bajtal.

Nakon seminara “Programmatic marketing”, kako je najavljeno, VTK BiH i kompanija Lilium Digital Communication će organizirati Školu digitalnog marketinga.
Predavač na seminaru, koji je okupio menadžere i zaposlene u prodaji i marketingu, bio je Edin Halilović iz kompanije Lilium Digital Communication.