Poziv na webinar „Upravljanje troškovima“

 

 

Vanjskotrgovinska komora BiH organizira jednodnevni webinar na temu „Upravljanje troškovima“, koji će se preko Zoom aplikacije/platforme održati dana 13.04.2021. godine s početkom u 09:00 sati.

U okviru edukacije biće prezentirane sljedeće teme:
• Osnovna pravila za upravljanje troškovima
• Kako je moguće i zašto je obavezno planiranje troškova?
• Ko su nosioci mjesta troška?
• Ko su odgovorna lica za troškove? Kada i kako smije nastati trošak?
• Kakav je poslovni proces izrade Plana troškova i pred-odobrenja troškova?
• U čemu je razlika između percepcije računovodstva i managementa u upravljanju troškovima i kako izbjeći sukobe?
• Cost controlling
• Potrebna struktura / analitika troškova u bruto bilansu za upravljanje troškovima
• Primjeri alata za analize troškova
• Akcije kao rezultat analize troškova
• Ciljevi za smanjenje troškova
• Higijena troškova
• Poslovno izvještavanje o troškovima
• Planiranje i egzekucija investicija
• Proizvodne kalkulacije i upravljanje troškovima

Prijava učešća se vrši popunjavanjem online prijavnog obrasca.
Krajnji rok za dostavljanje prijava je petak, 09.04.2021. godine do 12:00 sati.

Za učešće na webinaru je predviđena kotizacija u iznosu od 150,00 KM + PDV.
U cijenu kotizacije je uključeno:
• Edukacija u skladu sa nastavnim planom i programom (6 školskih sati/1 dan)
• Elektronske prezentacije/materijali
• Certifikat VTK BiH

Više informacija možete pronaći u dokumentima u prilogu (Pozivno pismo i Program), pozvati brojeve telefona 033/566-204 i 033/566-200 ili poslati upit na email adresu mirza.konjo@komorabih.ba

Prilog:
Pozivno pismo
Program

Share This