Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine Vas poziva na webinar „Upravljanje troškovima u neizvjesnom poslovnom okruženju “, koji se planira održati 20.12.2021. godine putem Zoom online platforme.
Na webinaru će se govoriti o tome kako upravljati troškovima i nositi se sa stalnim poslovnim promjenama. Neizvjesnost poslovnog okruženja skoro da nikada nije bila veća nego danas i ravnoteže u kojima smo do sada poslovali potpuno su poremećene. U takvom poslovnom ambijentu, traže se novi-stari alati za navigaciju i uspjeh. Troškovi su neizbježni, značajno rastu i moraju biti upravljivi, u ovakvom nepredvidivom okruženju.
Webinar je namijenjena kompanijama i drugim organizacijama zainteresiranim za predmetnu problematiku.
Kotizacija za učešće na webinaru iznosi 150,00 KM+PDV. Za 2 i 3 polaznika iz iste organizacije odobrava se popust od 10%., a za 4 i više polaznika iz iste organizacije odobren je popust od 15%. U cijenu su uključena stručna predavanja, trening materijali i certifikat o pohađanju obuke. Više informacija o webinaru možete pronaći u pozivu.
Molimo Vas da, ukoliko ste zainteresirani za učešće na webinaru, izvršite prijavu popunjavanjem online prijavnog obrasca najkasnije do 14.12.2021. godine do 16:00. Nakon izvršene prijave, neophodne informacije za uplatu kotizacije će biti dostavljene svim prijavljenim učesnicima. Za sve dodatne informacije možete se obratiti na telefon: 033/566-201 i 033/566-200.