Pouzdanost 2021: Fokusirati se na prilike i početi zajednički raditi na prioritetima

Kraj poslovne godine obilježila je konferencija “Pouzdanost 2021” koja je okupila uspješne i bonitetno pouzdane privrednike, a u organizaciji bonitetne kuće LRC i Poslovnih novina, uz podršku Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH i pokroviteljstvo Sberbank BH d.d. Sarajevo.

U hotelu Tarčin Forest Resort and Spa, nadomak Sarajeva, u prazničnom ruhu ova sedma konferencija pod nazivom “Magic of Innovation”, odgovorila je na pitanja koje su to inovacije koje su bile ključne za stabilnost kompanija u vrijeme velike krize izazvane koronavirusom, te koja su to inovativna razmišljanja u poslovanju koja su privrednicima pomogla da sačuvaju radnu snagu i povećaju broj zaposlenih.

Nakon što su organizatori pozdravili goste, predsjednik VTK/STK komore Ahmet Egrlić istakao je da “biti pouzdan znači biti od povjerenja, što je u današnjim uslovima poslovanja od neprocjenjive vrijednosti”.

U vrijeme kada je u društvu narušen sistem vrijednosti projekt “Pouzdanost 2021” i poslovni ljudi koji se oko njega okupljaju istrajni su u boljim konceptima življenja i poslovanja, prokomentarisao je Amir Zukić, Federalni ministar razvoja poduzetništva i obrta, koji je ovom prilikom i dodijelio bonitetne zvijezde uspješnim kompanijama. Kako je naveo drago mu je da novi mladi vlasnici i menadžeri kompanija donose pozitivne promjene na tržištu.

Budućnost je u novim proizvodima koje trebamo plasirati na tržište i naša rješenja moraju biti tehnološki svježa, jedan je od zaključaka sa panela na kojem su govorili: Haris Lučkin direktor Direkcije za razvoj poslovanja BH Telecom d.d. Sarajevo, direktorica kompanije Zira iz Sarajeva Sabina Selvić Oručević, prof.dr. Nedim Čelebić,osnivač Inovation Laba u Sarajevu, te Senad Šantić direktor kompanije Zendev iz Mostara i Ajdin Brković, vlasnik i direktor marketing agencije MonetizeAd.

Također je važno kreirati novu radnu snagu jer, kako kažu, na početku smo ozbiljne sistematske priče. Na tržištu trebaju nove ideje za koje postoji investicija, mladi ljudi ih samo trebaju ponuditi. Važno je fokusirati se na prilike i početi odmah raditi na prioritetima, zaključak je ovog panela.

Nakon prvog panela dodijeljen je i drugi krug Zvijezda boniteta za najuspješnije kompanije, a uručili su ih Adnan Delić, ministar privrede Kantona Sarajevo i Mirsad Jašarspahić, predsjednik Privredne komore FBiH.

Zanimljiva diskusija vodila se na drugom panelu, na kojem su učestvovali: Enver Lemeš, član Uprave Sberbank BH d.d. Sarajevo, Vladimir Kapor, izvršni direktor Legend iz Istočnog Sarajeva, Igor Kamočaji iz Gallery d.o.o., i Mirza Karić, executive manager Dubos Consulitng iz Sarajeva, govorili su o inovacijama kada su u pitanju investicije u nekretnine i građevinski sektor u BiH. Vodeći se maksimom da su brzina i izazov osnov razvoja i napretka, panelisti su zaključili da dugoročni i drugačiji projekti na kojima rade donose na ove prostore najsavremenije globalne trendove koje, kako kažu, treba slijediti da bi se opstalo čak i u ovako teškim uslovima poslovanja. Kontinuirani izazovi u poslovanju stalno traže nove načine razmišljanja i inoviranja, zaključili su panelisti.

UPS Brza pošta – Express Courier d.o.o. specijalni je partner projekta “Pouzdanost 2021”, a direktor ove kompanije Mirza Bavčić prezentovao je svoje poslovanje i inovacije u 2021. godini, te je naglasio da je potrebno biti pouzdan prema svojim radnicima, kako bi bili pouzdani i prema svojim klijentima.

Program su sadržajno obogatili i predavači iz regiona. Gost iz Hrvatske je bio Vedran Sorić, prodajni savjetnik s višegodišnjim iskustvom i vlasnik konsultantske firme Sorbel Group. Svojim dinamičnim nastupom usmjerenim ka rezultatima prodaje učesnicima konferencije je ispričao kako u današnje brzo i izazovno doba biti konkurentniji.
„Vrijeme je da svi sadašnji i budući prodavači prihvate kako, pored osobnog karaktera te temeljnih prodajnih znanja, moraju svladati i prodajne tehnologije kao neizostavan dio struke”, istakao je Sorić.

Saša Tenodi, začetnik NLP zajednice u Hrvatskoj bio je također jedan od predavača iz regiona, govorio je o povezanosti između brenda i prodaje.

U vrijeme kada nam je povezivanje od iznimne važnosti, dolazi nam i platforma „5 Million Friends of Bosnia and Herzegovina”. Iza nje stoji istoimena mlada asocijacija koja planira na jednom online mjestu da sakupi što veći broj pripadnika bh. dijaspore iz cijelog svijeta, prvenstveno onih koji su uspješni, progresivni, obrazovani i dobro integrisani u zemljama prijema. Više o ovome govorio je Edo Šabanagić, član odbora dobrotvorne fondacije „La Terra Nostra“, član i ambasador globalnog umrežavanja i-dijaspora / i-platform i inicijator projekta „5 Million Friends of Bosnia Herzegovina“.

Nakon svega je uslijedio networking i umrežavanje privrednika koji imaju iste ciljeve u narednoj 2022. godini.