Održan webinar „Upravljanje troškovima“

 

 

Vanjskotrgovinska komora BiH organizirala je dana 13.04.2021. godine, putem Zoom aplikacije/platforme, webinar na temu „Upravljanje troškovima“.

U okviru edukacije prezentirane su sljedeće teme: Osnovna pravila za upravljanje troškovima; Kako je moguće i zašto je obavezno planiranje troškova?; Ko su nosioci mjesta troška?; Ko su odgovorna lica za troškove? Kada i kako smije nastati trošak?; Kakav je poslovni proces izrade Plana troškova i pred-odobrenja troškova?; U čemu je razlika između percepcije računovodstva i managementa u upravljanju troškovima i kako izbjeći sukobe?; Cost controlling; Potrebna struktura / analitika troškova u bruto bilansu za upravljanje troškovima; Primjeri alata za analize troškova; Akcije kao rezultat analize troškova; Ciljevi za smanjenje troškova; Higijena troškova; Poslovno izvještavanje o troškovima; Planiranje i egzekucija investicija; Proizvodne kalkulacije i upravljanje troškovima.

Predavač na webinaru je bila gđa. Alma Nefić, a webinar je pohađalo ukupno 12 polaznika.

Share This