EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Online konferencija “Unapređenje konkurentnosti drvne industrije i …

    USAID Regionalni projekat za ekonomski razvoj, upravljanje i rast preduzeća (EDGE project), u okviru komponente ‘Wood and Furniture Activity’ organizira Online konferenciju pod nazivom “Unapređenje konkurentnosti drvne industrije i industrije namještaja u zemljama Zapadnog Balkana putem digitalizacije” koja će se održati putem Zoom platforme u četvrtak, 6. maja 2021. godine, od 10:30-12:00 sati. Događaj će

    2021-04-30
  • Nove poslovne ponude inostranih firmi za saradnju sa firmama iz BiH

    – Usluge EEN mreže su provjerene, brze i besplatne- Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, kao koordinator Evropske preduzetničke mreže (EEN) u Federaciji Bosne i Hercegovine, u saradnji sa partnerima iz konzorcija (Sarajevska regionalna razvojna agencija, Sarajevo, Univerzitet u Sarajevu, INTERA Tehnološki Park, Mostar, BIT Centar, Tuzla, Razvojna agencija Unskosanskog kantona, Bihać i Zenička razvojna agencija,

    2021-03-31
  • Poziv na radionicu “Program Ovlaštenog ekonomskog operatera (AE …

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine poziva zainteresovane na radionicu na temu “Program Ovlaštenog ekonomskog operatera (AEO) u CEFTA-i : Koristi za privatni sektor”. Radionica se organizuje u okviru projekta „Podrška regionalnoj ekonomskoj integraciji“, koji sufinansiraju Evropska komisija i Njemačko federalno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj, a koji je implementiran od strane GIZ-a i USAID

    2021-03-25
  • Poziv bh.kompanijama na Međunarodni sajam namještaja imm cologne 202 …

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine organizira jedanaesti kolektivni nastup bh. firmi na Međunarodnom sajmu namještaja i interijera imm cologne, Köln (SR Njemačka), koji će se održati u periodu od 17-23. januara 2022. god. Paviljon Bosne i Hercegovine imat će maksimalno 210 m2, a okupit će najmanje 5, a najviše 8 bh. kompanija koje se u

    2021-03-24