EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Poziv na radionicu na temu netarifnih barijera u izvozu i uvozu

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora BiH u suradnji s privrednim komorama entiteta i Brčko Distrikta, Ministarstvom vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH, a u sklopu EU4Trade projekta organizira „Radionice za podizanje svijesti o važnosti prijavljivanja netarifnih barijera prepreka u izvozu i uvozu“ koje će se održati u Mostaru, Sarajevu, Banja Luci i Brčkom. Svrha ovih sastanaka je poboljšati

    2023-09-20
  • Poziv za učešće na sajmu GAST u Zagrebu

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine obaviještena je da će se Međunarodni specijalizirani sajam GAST 2024, vodeći sajam hrane i pića, ugostiteljstva, hotelske i ugostiteljske opreme u Hrvatskoj, održati od 23.-25.02.2024. godine u Areni Zagreb. Sajam GAST u Zagrebu, nezaobilazno je mjesto susreta hotelijera, restoratera, barmena, barista, slastičara, kuhara i svih sudionika u kreiranju uspješne turističke

    2023-09-18
  • Poziv na informativni događaj „Investirajte u Austriju- Kako uspješno osnovati podružnicu u Austriji?“

    Advantage Austria Sarajevo u saradnji sa Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine organizuje informativni događaj „Investirajte u Austriju- Kako uspješno osnovati podružnicu u Austriji?“ koji će se održati 26. septembra 2023. godine u prostorijama Komore u Sarajevu (Branislava Đurđeva 10). Na događaju će biti prezentirane informacije o Austriji kao poslovnoj lokaciji podružnice, opcije podrške od Austrian

    2023-09-15
  • Pet bh. kompanija izlagat će na nacionalnom štandu BiH na sajmu ANUGA FINE FOOD 2023

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinske komora Bosne i Hercegovine nastavlja sa aktivnostima podrške bh. kompanijama za izlaganje na međunarodnom sajmu ANUGA FINE FOOD u Kelnu, Njemačka. Za zajednički nastup kompanija iz Bosne i Hercegovine, u organizaciji VTK/STK BiH, na predstojećem ANUGA FINE FOOD 2023, koji će se održati od 7. do 11. oktobra ove godine, izvršena je prijava prostora

    2023-09-07