EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Poziv bh. kompanijama za međunarodni sajam „ISM 2023- sajam slatkiša i grickalica“ u Kelnu

    VTK/STK BiH organizira posjetu bh. Kompanija međunarodnom sajmu „ ISM 2023- SAJAM SLATKIŠA I GRICKALICA ” koji će biti održan od 23. do 25. aprila 2023. godine. u  Kelnu (Njemačka). “ISM 2023  – Međunarodni sajam slatkiša i grickalica“  održat će se  u izložbenom centru u  Kelnu  (Njemačka) gdje će se predstaviti više od 1800 izlagača/kompanija

    2023-03-16
  • Posjeta turske delegacije VTK/STK BiH

    Delegacija turskih kompanija, predvođena Privrednom komorom Zile, boravi u posjeti Bosni i Hercegovini tokom koje je predviđeno održavanje poslovnih susreta radi unapređenja ekonomske saradnje Bosne i Hercegovine i Republike Turske te povećanja postojećeg obima spoljnotrgovinske razmjene između dvije zemlje. Tokom sastanka turskih privrednika s delegacijom Vanjskotrgovinske/ Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine potpredsjednik VTK BiH Ahmet 

    2023-03-14
  • Poziv za B2B susrete u okviru sajma Hannover Messe 2023

    Europska poduzetnička mreža povodom održavanja sajma industrije i tehnologije Hannover Messe organizira „Technology & Business Cooperation Days 2023“ međunarodne poslovne susrete koji će se održati u hibridnom obliku: 4. do 6.4.2023. godine – online 17. do 20.4.2023. godine na sajmu Hannover Messe uživo   Komorski investicijski forum Zapadnog Balkana je jedan od suorganizatora događaja te će

    2023-03-13
  • Nove poslovne ponude inostranih firmi za saradnju sa firmama iz BiH

    – Usluge EEN mreže su provjerene, brze i besplatne- Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, kao koordinator Evropske preduzetničke mreže (EEN) u Federaciji Bosne i Hercegovine, u saradnji sa partnerima iz konzorcija (Sarajevska regionalna razvojna agencija, Sarajevo, Univerzitet u Sarajevu, INTERA Tehnološki Park, Mostar, BIT Centar, Tuzla, Razvojna agencija Unskosanskog kantona, Bihać i Zenička razvojna agencija,

    2023-03-06