- 2020-06-30
- Posted by: Aida Kapicija
- Categories: Aktuelno, Arhiva
Nema komentara

Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine, u suradnji s KVP projektom, od 24. do 26. juna 2020. godine, organizirala je putem Zoom aplikacije/platforme, trodnevni webinar na temu „Branding i šta poslije?“.
Webinar je bio namijenjen SME proizvođačima u BiH, direktorima, izvršnim direktorima za prodaju i marketing, asortiman managerima, product managerima, direktorima prodaje, direktorima marketinga, direktorima razvoja, šefovima proizvodnje i novozaposlenim kadrovima u prodaji i marketingu sa potencijalom za razvoj.
U okviru webinara polaznicima su prezentirane tri teme:
- Upravljanje brandom nakon krize (1. dan; 24.06.),
- CRM (Customer Relationship Management) kao novi alat za razvoj brandinga (2. dan; 25.06.) i
- Marketing planiranje u krizi i poslije krize (3. dan; 26.06.).
Edukacija je ocijenjena kao vrlo uspješna, a istoj su prisustvovala 43 polaznika.