- 2020-06-16
- Posted by: Aida Kapicija
- Category: Aktuelno

Seminar “Prodaja i prodajne vještine-jednostavni recepti svjetskih korporacija uz fokus ka postkriznom prodajnom komuniciranju” održan je danas, 16.juna 2020. godine u organizaciji Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.
U uvodnom dijelu seminara, održanom u prostorijama Komore u Sarajevu, učesnicima se obratila dr. sc. Elma Kovačević-Bajtal, direktorica Sektora za edukaciju VTK/STK BiH koja je prisutne infomisala o uspješnoj realizaciji 25 besplatnih webinara za vrijeme stanja prirodne nesreće na kojima je učestvovalo više od 1200 polaznika, predstavnika privrednih subjekata iz cijele BiH. Tom prilikom su najavljeni edukativni događaji u organizaciji Komore koji će se održati do kraja juna ove godine, a to su “Kako napisati uspješnu aplikaciju za EU fondove”, “INCOTERMS 2020”, te trodnevni besplatni webinar “Brending i šta poslije?”.
Na seminaru su prezentirani glavni elementi prodajnog ciklusa te su polaznici upoznati sa principima ispravnog prodajnog procesa i prodajnim konceptom. Posebno je objašnjeno kako se ponašati u situaciji kada kupac nije zadovoljan, kako pravilno pozicionirati svoje proizvode na “polici” i kod kupca usluge te kako izvršiti naplatu potraživanja. Pored toga, govorilo se o postkriznom prodajnom ponašanju sa fokusom na vanredne akcije. Seminar je bio interaktivan tako da su učesnici seminara učestvovali u kvizu i imali priliku diskutirati primjere uspješnih prodavača.
Na seminaru je učestvovalo 12 učesnika iz privatnog i javnog sektora iz Travnika, Bihaća, Cazina, Sarajeva, Tuzle i drugih gradova.
Predavač na seminaru je bio Emir Ganibegović, dipl. ecc.