EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Poziv bh. firmama za učešće na međunarodnim poslovnim susretima u …

    Evropska mreža preduzetništva u Srbiji – Biznis inkubator Novi Sad i Privredna komora Srbije u saradnji sa Novosadskim sajmom, i u suorganizaciji Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine (kao koordinator EEN Mreže FBiH), poziva privredne subjekte i druge zainteresirane iz Bosne i Hercegovine da učestvuju na međunarodnim poslovnim susretima – AgroB2B@NSFair, koji će se održati u

    2019-03-21
  • Prezentacija programa “Razvoj radne snage i veći pristup tržištim …

    Vanjkotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne I Heercegovine obavještava da projekat Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID-a) u saradnji sa Privrednom komorom Kantona Sarajevo poziva na zvaničnu prezentaciju programa Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID-a) pod nazivom “Razvoj radne snage i veći pristup tržištima” (eng. Workforce and Higher Access to Markets Activity – WHAM). Prezentacija će se održati

    2019-03-21
  • Održan poslovni forum Bosne i Hercegovine i Austrije

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine u okviru Evropske preduzetničke mreže, u saradnji sa Centrom za internacionalizaciju i Drvnim klasterom Štajerske (Austrije), organizirala je Poslovni forum Bosne i Hercegovine i Austrije na temu “Drvo, arhitektura i dizajn”. Forumu, održanog 15.03.2019. godine u Sarajevu, prisustvovalo je preko 80 učesnika. U uvodnom dijelu prisutnima su se obratili Enes

    2019-03-20
  • Poziv bh. firmama na poslovni forum privrednika Bosne i Hercegovine i …

    Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine u okviru Evropske preduzetničke mreže, u saradnji sa Centrom za internacionalizaciju i Drvnim klasterom Štajerske, organizuje Poslovni forum privrednika Bosne i Hercegovine i Austrije, i to 15. marta 2019. godine. Poslovni forum će se održati u prostorijama Hotela Europa (Vladislava Skarića 5, 71000 Sarajevo), sa početkom u 09:00 časova (registracija

    2019-03-04