EXPORT Toolkit – Set materijala za planiranje izvoza

Kompanije se često odluče na izvoz kao reakciju na priliku ali imaju mnogo više mogućnosti da razviju uspješno i održivo izvozno poslovanje ukoliko su proaktivne i obave pripremu koja uključuje Analizu izvoznih kapaciteta, Identificiranje tržišta, Marketinšku strategiju, Pripremu te Implementaciju. Na ovoj web stranici imate priliku detaljno se upoznati sa svakom od navedenih faza u procesu pripreme vaše kompanije za nastup na inostranom tržištu. Za kritične faze izrade analize izvoznih kapaciteta, identificiranja tržišta, te izradu strategije i marketing plana za izvoz možete sami pristupiti svakoj od faza kroz dokumente koje smo vam stavili na raspolaganje na ovoj web stranici. Potrebno je da slijedite uputstva te objašenjenja za svaku od analiza koje želite sprovesti bilo da se radi o analizi izvoznih kapaciteta vaše kompanije, SWOT analizi ili izradi marketing plana i strategije za izvoz za svaki od relevantnih dokumenata.

Svakom tržištu trebate pristupiti na adekvatan način. Ukoliko ste uspješni na jednom tržištu nemojte očekivati da će te također biti isto tako uspješni i na drugom tržištu.

Planiranje osigurava da preduzeća razumiju konkurenciju na tržištu, imaju resurse da postanu održiv izvoznik, identificiraju slabe strane i jake strane poslovanja prije izvoza, prikupe dobro istražene i tačne informacije, imaju jasne izvozne ciljeve i vremenski rok za njihovo postizanje jer izvoz kao i svaka druga aktivnost zahtijeva planirnje . Proizvodnja, prodaja i isporuka je mnogo teža na izvoznim tržištima nego na domacem tržištu. Tržište je intenzivno konkurentno. Na svakom tržštu će uvijek biti mnogo konkurenata koji čekaju da iskoriste priliku koja im se pruži. Kompanija treba da se dobro pripremi prije pokušaja ulaska na novo tržište. Kompanije koje ne uspiju ne dobiju drugu šansu. Priprema za ovu rizičnu djelatnost je imperativ.

Dokumenti

Kako Vam možemo pomoci?

Kontaktirajte nas ako imate bilo kakvih pitanja.

  • Studijsko putovanje u Bavarsku: Modernizacija turističkog sektora

    Predstavništvo njemačke privrede u Bosni i Hercegovini u periodu od 24. do 28. juna/lipnja 2019. godine, u saradnji sa partnerskom firmom TUM-Tech GmbH iz Njemačke, a pod pokroviteljstvom Bavarskog ministarstva za privredu, razvoj i energiju, organizuje studijsko putovanje bosanskohercegovačkih firmi/organizacija u Bavarsku na temu „Modernizacija turističkog sektora“. Program putovanja se sastoji od stručnih predavanja, posjeta

    2019-04-16
  • Povlačenje Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske …

    Vanjskotrgovinska komora Bosne i Hercegovine obavještava da je Ministarstvo vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine pripremilo obavijest za poslovnu zajednicu u Bosni i Hercegovini o promjeni vanjskotrgovinskog režima i mogućim implikacijama u vanjskotrgovinskoj razmjeni sa Ujedinjenim Kraljevstvom Velike Britanije i Sjevernom Irskom nakon povlaćenja iz Evropske Unije, čime Ujedinjeno Kraljevstvo prestaje biti strana

    2019-04-11
  • Održan “Samit ženskog liderskog preduzetništva za jugoistočnu Ev …

    Regionalna asocijacija poduzetnica “Poslovna žena“ u saradnji sa Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine, a uz podršku Kantona Sarajeva, Grada Sarajeva i Turističke zajednice Kantona Sarajeva, organizovala je „Samit ženskog liderskog preduzetništva za jugoistočnu Evropu 2019“. U okviru samita, koji je okupio oko 300 učesnika, održani su i b2b susreti bosanskohercegovačkih firmi i firmi iz zemalja

    2019-04-09
  • Poziv za učešće na forumu „CCEEC Business and City Cooperation Fo …

    Informišemo Vas da Kineska komora za međunarodnu trgovinu (CCOIC) i Kinesko vijeće za promociju međunarodne trgovine (CCPIT), uz podršku Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore Bosne i Hercegovine, organizuju poslovni forum pod nazivom „China and Central and Eastern Europe Countries Business and City Cooperation Forum“, 09. april 2019. godine, u Mostaru, a pod okriljem 22. Međunarodnog sajma privrede u

    2019-04-02